mandag den 12. marts 2012

post-it

Jeg skulle lave en post-it blok til en som elsker at sy.
jeg har derfor valgt, at bruge knapper, bånd, og textil.
Det passer perfekt til udfordringen hos:
som netop vil se disse ting.

Jeg vil også deltage i udfordringen hos:
Her skal man lade sig inspirer af et billede.
Jeg lod mig inspirer af farverne.
lilla, lyserød, grøn, som er pynten
og den gule farve er selve post-it blokken inden i.
 Den lyserøde blomst under al pynten er på et stykke stof
 som jeg har klippet med takkesaksen.
men det er lidt svært at se på billedet.
 Kjolen er et stykke oganca, målebåndet er tabe og ginen er fra TH.
Tak for en lille komentar.
Sanne

2 kommentarer:

Merethe sagde ...

Så kreativ og flott denne var. Flotte farger.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Torill sagde ...

Denne var kjempeflott!
Men vi i ScrappeHusets vil veldig gjerne at du ikke kombinerer bidragene med andre utfordringer. Men du rekker kanskje å lage en ny?

Hei hopp!