søndag den 6. maj 2012

Blogcandy

DET SKAL FEJRES.....

Min mand og jeg har sølvbryllup 6/6.
Jeg er blevet DT på card and scrap.
Jeg skal til paris torsdag d 10 maj, sammen med familien.
Jeg har i et stykke tid haft lyst til at lave en blogcandy.
Så nu skal det værer. Denne candy kan blive din.
Det du skal gører er:
1: bliv følger af min blog. (er du følger tager du bare 2 og 3)
2: skriv en kommentar.
3: fortæl om candyen på din blog. 
Jeg vil ligge lidt extra i candyen hvi/når der er 100 følger 
Jeg trækker vinderen dagen efter mit sølvbryllup altså d 7/6 
Håber du har lyst at lege med.
Sanne

49 kommentarer:

Gitte sagde ...

Stort tillykke med sølvbrylluppet d. 6-6.
Tillykke med DT jobbet hos Card and Scrap.
Rigtig god rejse.
Sikke en super lækker candy.
Jeg er følger, har kommenteret og lagt link på min blog.
Tak for chancen for den fine candy.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

God tur til Paris... det er en super skøn by, som jeg skal besøge for 3. gang her i sommer:-) Velkommen hos Card and Scrap... glæder mig til at arbejde sammen med dig. Og så vil jeg da gerne have fingre i den candy ;-)
God mandag

Anne Bente sagde ...

åh.... paris, der ville jeg gerne, jeg vil også gerne vinde din candy, og sølvbryllup har jeg haft for mange år siden :)

har været følger i længe og lægger dig på min blog, er glad for vi skal arbjde sammen på Card and scrap
knusss

Christina Melanie sagde ...

Kære Sanne :)
Tillykke med jeres sølvbryllup d. 6 - 6 og tillykke med jobbet. Paris lyder lækkert, det skal du glæde dig til, med din skønne familie. jeg er fast læser, lige fra den dag da jeg fik min blog, nu har jeg givet dig en kommentar og nu vil jeg lave et lille sødt blog indlæg af dig. :)

Kærlig hilsen,
Christina Melanie

Christina Melanie sagde ...

du kan læse mit indlæg om dig og din god ide på: http://christinamelaniesdesign.blogspot.com/

Med venlig hilsen,
Blogger, Christina Melanie

Dorthe sagde ...

Jeg vil bestemt gerne lege med her i din lækre Candy.
Jeg venter dog med at gratulere med Sølvbryllupet :) Men jeg vil ønske dig en God tur til Paris. Og så glæder jeg mig til at arbejde med dig på Card and Scrap. Tillykke til Os fordi Vi har fået dig på holdet :).
Jeg linker til din candy fra sidebarren på min blog.
Knus.

Jytte sagde ...

Ih, hvor en lækker candy !! Den vil jeg da vild gerne vinde :D

Tillykke med det kommende sølvbryllup og 1000 tak for chancen for at vinde her.

Jeg glæder mig til at arbejde sammen med dig på Card and Scrap :)

Knus :)

Jette Munkbøl sagde ...

Hej Sanne

Jeg er ny følger af din blog, glæder mig til at følge den:)
Super lække Blog candy, jeg har lagt den på min blog:)
Og så et stort tillykke med sølvbryllupet den 6 juni:)
Hilsen Jette

Wenche sagde ...

Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag.

Mette sagde ...

Lækker Candy, tak fordi vi får muligheden for at vinde ;-) Hjertelig tillykke og rigtig god tur...

lonol sagde ...

Sikke en lækker candy, den kunne jeg selvfølgelig, godt tænke mig at vinde. Jeg er blevet fast følger af din blog, kommentaren er her, og jeg skynder mig at lægge dig i sidebarren på min blog
God tur til skønne Paris
God dag

Hanne sagde ...

Super lækkert det vil jeg rigtig gerne vinde.

Rigtig god tur. og tillykke med den store dag når du når dertil :-)

Annette / aka sagde ...

Sikke en fin candy i anledning af jeres sølvbryllup.
Den vil jeg gerne have chancen for at vinde, så jeg har linket, er fast læser og skriver her.

Rigtig god dag den 6. juni - og god rejse senere.

Skrapsak sagde ...

Sikke da en masse at sige tillykke med til dig. Rigtig god tur til byernes by. Jeg er kun lidt misundelig.
Fantastisk candy som gerne må komme hjem til mig.

morkaren sagde ...

Hold op en lækker candy, jeg har meldt mig som følger, og glæder mig til at se hvad du ellers laver, jeg vil da også ønske tillykke med det kommende sølvbryllup (jeg har holdt guldbryllup) og du må have en rigtig dejlig tur til "byernes by" og nu vil jeg lægge dig i min sidebar. knus morkaren.

Ruth Tingleff sagde ...

Sikken lækker candy du har lavet, den vil jeg da gerne vinde. Jeg er følger af din blog og vil fortælle om candyen på min blog.
God tur til Paris, det er en skøn by og tillykke med sølvbrylluppet d. 6. juni.

gretheB sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
gretheB sagde ...

Jeg har helt sikkert lyst til at være med - en spændende blogcandy.
DT Jobbet, tur til Paris og sølvbrylluppet d. 6. juni. Det er jo helt Kinderæg, hele 3 ting - tillykke med det hele. - har også lige lavet et link til din candy fra min blog.

Edilza Teixeira Scrap e Artes sagde ...

Oi Sanne !!!

Parabéns pela bodas de prata dia 6 de junho e parabéns pelo novo trabalho. Acho que Paris deve ser belíssimo e é muito bom compartilhar essa viagem cm sua família. PARABÉNS !!!

Sou seguidora e já coloquei na barra lateral do meu blog.

Beijos

Yoly e Suas Artes sagde ...

Oi Sanne! Parabéns pelas Bodas de Prata e Parabéns Pelo novo Trabalho. Mil agradecimentos por nos dá a oportunidade de participar!!! Beijos!!!

Heidi Kolze sagde ...

Sikke en masse dejlige oplevelser at se frem til :-) og dejligt for os andre med en candy - håber den finder vej til Haslev.
Jeg er blevet fast læser, lægger her en kommentar og laver link fra min blog.
God tur, godt sølvbryllup og tillykke med jobbet.

May Britt sagde ...

Tillykke med den store dag... blev da straks følger af din super lækre blog da jeg så hvad du har lavet af skønne projekter.. Har og lagt link til din candy på min blog i sidebaren... håber I får en rigtig dejlig dag...

Olivia sagde ...

Hjertelig tillykke med den store dag. Det er jo en super idé med noget blogcandy og at vi skal lægge links til din blog rundt omkring. På den måde er vi endnu flere nye, som kan følge din blog ;-) Jeg håber I får en dejlig dag.

Solange Barreto sagde ...

Parabéns pelas Bodas, muitas felicidades nos próximos anos.
Obrigada pela oportunidade de conhecer seus trabalhos e também participar.
Um a semana abençoada, fique com DEUS.

Solange Barreto sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Camilla sagde ...

Sikke en lækker Candy!!
Flotte sager du viser frem på din blog!
Tillykke med sølvbrylluppet

Gitte Jensen sagde ...

Tillykke med sølvbrylluppet :) Jeg er ny læser og har linket i min sidebar. Og god tur til Paris ;) Kh Gitte

Anonym sagde ...

What an awesome giveaway! I am a follower.
I wish you inspiration in your creations.

A Casa di Ale sagde ...

SPERO CHE ANCHE L'ITALIA VI POSSA PERTECIPARE SALUTI ALE

majsan sagde ...

Klart eg vil være med på din flotte candy Sanne.
Klem fra Maria

Vinni J sagde ...

Stort tillykke med sølvbrylluppet og de nye udfordringer.
Jeg følger din blog, og der er lagt et link på min blog.
God tur til Paris

Edel sagde ...

What a lovely candy! Thank yu a lot for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

Birgit. sagde ...

Tillykke med sølvbrylluppet.

Jeg er ny læser, og vil gerne deltage med 2 lodder.

Hilsen Birgit.
http://sjovoghobby.blogspot.com/

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Jeg leger gerne med :) Har opfyldt alle krav, og nu krydser jeg fingre.
Der findes også en blogcandy på min blog :) Mvh. Jeanne

Eva sagde ...

Stort grattis på bröllopsdagen! Jättehärlig candy som vore kul att vinna. Hoppas på tur!!!
//Eva W

Ria-K. sagde ...

Stort tillykke med bryllupsdagen den 6/6. Håber i får en alletiders dejlig dag. Tillykked med jobbet og håber I havde en god tur.
Og sikke en give away, wauw den er bare super fed, tak for den. Har linket til dig i min sidebar, er fast læser og lagt en kommentar

Flavia sagde ...

Tillykke med dit bryllup, meget lykke og flere og flere resultater i de kommende år.
Tak for muligheden for at opfylde deres arbejde og deltager også.
knus,
Flavia.

Grete sagde ...

TILLYKKE med det kommende sølvbryllup, og selvfølgelig også tillykke med jobbet med DT jobbet.

Super lækker blog candy, som da bestemt gerne bo hjemme hos mig.

KreaMuz sagde ...

Sikker en fin siden du har fået lavet en blog candy :) forresten tillykke med bryllupsdag den 6/6 og tillykke med jobbet :) Jeg vil sikkert gerne deltage for det er mig der skal være vinder :O)

Mette Hvistendal sagde ...

jeg er også med på alle 3 punkter.... tillykke med bryllupsdagen
klem

Susanne sagde ...

Deltager på alle tre punkter :-)
På forhånd et STORT tillykke med den store bryllupsdag.

Tina's blog sagde ...

Stort tillykke med sølvbrylluppet den 6 juni og tillykke med DT jobbet. vil blive super glad for denne flotte blog candy

mila sagde ...

Hej Sanne, lykke og succes for sølv årsdagen!Mange tak for denne lejlighed til at deltage i tegningen, som jeg håber jeg vinde!Endnu mere!
http://milacriscreations.blogspot.com.br/2012/05/kreative-sanne-sorteio-07-06.html

Dortesjs sagde ...

stort tillykke her fra mig og for lejligheden til at vinde denne skønne candy og lægger link på min blog

M Larsen sagde ...

Kæmpe tillykke med Sølvbrylluppet.

Jeg er ny læser, og har linket til min blog. jeg vil glæde mig til at følge med på din blog.

God tur til Paris håber i får en god tur.

Louise sagde ...

Tillykke med sølvbrylluppet! :)

Vil suuuuper gerne vinde din fine blog candy! lækre sager: :) (er med på punkt 1 & 2)

bikchantaeva sagde ...

thank you for candy!
http://bikchantaeva.blogspot.com/

Sonya sagde ...

The candy is amazing!!!Just like your cards!
Thank you for the chance to win!
http://lamiastella-sonya.blogspot.it/

ira sagde ...

Thank yu a lot for a chance to win! http://marchenkoendscrab.blogspot.com/