onsdag den 6. februar 2013

Anonyme timeglas 3

Så er malingen tør og jeg er klar med et nyt projekt til
Jeg har denne gang valgt at dekorerer en pap komode,
som længe har stået hos mig, og som jeg bruger til småting.
Igen har jeg brugt glimmerglam, mist og sværte. 
Jeg har pyntet med forskellige udstansninger. 
Perleranken som er fra hver skuffe er til at trække i,
så skufferne er nemmere at trække ud. 
10 "diamanter" i de 10 blomsterner. 
og masser af glitterlim. 
Komoden er beklædt med maja design papir. 
God onsdag til alle der kikker forbi.
Og tak for jeres søde kommentar.
Knus Sanne.

6 kommentarer:

morkaren sagde ...

Sød lille "papkomode" meget fint pyntet, i en skøn farve, og de blomster er da super skønne. knus morkaren.

Pia sagde ...

så sødt projekt. Tak for at du deltager i AS timeglas
Pia

Jytte sagde ...

Ih, en sød kommode!!
Det med perlesnorene har jeg lige "skrevet mig bag øret" :)

Knus :)

PS... har sendt dig en mail :)

Connie sagde ...

Hvor er den blevet sød. Skønne farver

unni's scrappeboble sagde ...

Wooow, den blei lekker da :)

Anne Bente sagde ...

wawwww denne var bare lækker♥
knusss