onsdag den 20. marts 2013

Gæette legen er slut.

Dette er mit yngligs kort:-)
Tak til jer som var med
og tak for de søde kommentar.
 
Blandt de 10 som var med på legen
Blev det kommentar nr 5
gretheB  som sagde ...
Jeg gætter på at du bedst kan lide det kort med salmebogen
 de er alle flotte og søde med vingerne,
 men jeg kan bedst lide det med salmebogen,
de er et rigtig sødt kort til konfirmation.
Sjov ide med den lille konkurrence,
den er jeg da helt med på.
 
Så GretheB send en mail med din adresse.
på sannekreatv @ hotmail.com
 
Knus Sanne

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tillykke til GretheB.
Og tak for sådan en lille konkurrence midt i det hele. Det var en sjov ide - selv om du ikke synes bedst om det kort, jeg synes du skulle...hihi.
God aften herfra.

Gitte sagde ...

Tillykke til GretheB.

gretheB sagde ...

HURRAAAA og tak - jeg har vundet. Jeg siger tusind tak, og har sendt en mail for 1 minut siden.

morkaren sagde ...

Tillykke til Grethe B, det var en sjov konkurrence. knus morkaren.