onsdag den 16. oktober 2013

DT bidrag Card and scrap

Denne gang vil vi i Card and scrap gerne se noget til:
Mærkedage.
 
Vi bliver sponseret af. 
 
Sponsor
 
Og
 
Sponsor
 
Jeg har denne gang valgt at lave
denne post-it-blok til et guldbrudepar. 
Dette stempel elsker jeg virkelig,
 sådan vil jeg også have det når jeg bliver så gammel;-)
 
Jeg har malet motivet med promarker,
hold op hvor er det lang tid siden jeg har haft gang i dem.
Baggrunds papiret er fra pion.
 
Tak for skønne kommentar og fordi du kikkede forbi.
Knus Sanne
 

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Rigtig fin post-it blok.

Unni A sagde ...

Det motivet er kjempekoselig :) Jeg vil også gjerne ha det sånn når jeg blir gammel. Kanskje gubben har lært seg til å kjøpe blomster til meg av og til da... :)
Kjempeflott post-it blokk!
Ha en fin dag :)
klem Unni