fredag den 1. marts 2013

I´m in love.

Som der står i overskriften, 
ja så er jeg blevet forelsket....
Men jeg elsker min mand.....
Så er det jo godt det kun er i Alma,,,
altså pion desigens nye papir;-)
 
Jeg har foldet denne gavepose og
pyntet med det super lækker papir.
Billedet er printet ud fra nettet. 
Bagsiden er pyntet helt enkelt. 
 
Jeg ønsker at være med i udfordringen hos:
Foldeteknik
Og
fold en æske eller anden kreation.
 
Tak for at du kikkede ind hos mig.
God weekend.
knus Sanne

11 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Ja, jeg kan godt forstå din forelskelse for det er noget fantastisk papir og en super
sød pose du har lavet ;O)

Olivia sagde ...

Rigtig sød posekort og jeg er især imponeret af den samling knapper, som du har lavet. Det ser bare godt ud.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Godt det kun er papir du er blevet forelsket i ;-)) flot pose kort blev det til i disse fine papirer.
Ha en fin weekend, knuss

Mai-Britt sagde ...

Lækkert posekort og
for et fantastisk arrangement
af knapper!

Dorthe sagde ...

Hvor er den flot Sanne!

God weekend.

Knus

Annette / aka sagde ...

Superflot kreation og sikke produktiv du er i denne tid.
Kan slet ikke følge med i alle dine indlæg.....

Jytte sagde ...

Åhhhh... jeg er også SÅ forelsket i den serie papir! Den er såååå lækker!!

Yndig gavepose, du har foldet og pyntet.

1000 tak for at du deltager i udfordringen hos AS.

Knus Jytte, DT :)

Anne sagde ...

Nydelig kreasjon, elsker båndene rundt de papp-fingsene og saksa. :)

Klem, Anne.

Anne Bente sagde ...

hvor er den bare smuk
knussss

Ane sagde ...

så lekker pose du har laget!
De arkene er jo bare nydelige!
Takk for du deltar hos kort o maina!
Klem fra ane :)

unni's scrappeboble sagde ...

Wooow, den var lekker :) Klemmm